مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-01ورزشي

بوستان ویژه کودکان اوتیسم در قزوین احداث شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین به دنبال برنامه ریزی برای احداث یک بوستان ویژه کودکان اوتیسم در قزوین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین صلح جو اظهار کرد: پیشنهاد می شود برای خانواده هایی که دارای فرزند اوتیسم هستند یک پارک ویژه این کودکان با وسایل ورزشی ویژه احداث شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور اعضای شورا در مرکز 137 شهرداری و رسیدگی به مشکلات آنان، تصریح کرد: حضور اعضای شورا در مرکز 137 که شنونده مطالبات و سوالات شهروندان است از کارهایی است که می تواند رضایت شهروندان را جلب کند.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، حدود 12 درصد تماس ها با سامانه 137 در خصوص سد معبر است که ضرورت دارد برای ساماندهی این موضوع تدیبر شود.

صلح جو با بیان اینکه واحد اجراییات شهرداری باید مجهزبه امکانات جدید و تکمیل نیروی انسانی شود، افزود: برای تجهیز و تکمیل نیروهای رفع سد معبر و تهیه خودرو نیز بایستی اقدام شود.

وی همچنین بر لزوم پای کار بودن دستگاههای انتظامی و قضایی و همکاری با شهرداری قزوین در رفع سد معبر تاکید کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگر این جلسه تعطیلی پیام شهر را خواست خود شورای اسلامی شهر از شهردار قزوین دانست و گفت: در همین صحن علنی شورا به شهردار تاکید شد که پیام شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان ویژه کودکان اوتیسم در قزوین احداث شود

بوستان ویژه کودکان اوتیسم در قزوین احداث شود