مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 04:552023-08-02اقتصادي

افزایش تردد در جاده های مازندران


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: بیش از 241 میلیون انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان تیر در جاده های استان در حال تردد بودند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 3 درصد افزایش داشت .

- محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران امروز درباره وضعیت تردد در جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بیش از 241 میلیون انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان تیر در جاده های استان در حال تردد بودند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 3 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تردد در محور های مواصلاتی استان با استان های مجاور در 4 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 6 درصد کاهش داشته و به بیش از 20 میلیون 334 هزار تردد رسیده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران یادآور شد: یکی از عمده دلایل آمار تردد این بوده که سال گذشته بعد از سه سال کرونایی تقاضای انباشته شده ای از سفر داشتیم که در آن سال انجام شد به همین دلیل سال 1401 نسبت به سال های قبل و بعد شرایط خاص و پرترددی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد در جاده های مازندران

افزایش تردد در جاده های مازندران