مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 00:502023-07-22فرهنگي

یک اعتراف شاعرانه


حسن متین راد که به تازگی برگزیده جایزه شعر خبرنگاران شده است می گوید: قسمت اعظم کارهایم در فضایی است که در آن زندگی کرده ام؛ در واقع شعرهایم نوعی اعتراف است، - حسن متین راد که به تازگی برگزیده جایزه شعر خبرنگاران شده است می گوید: قسمت اعظم کارهایم در فضایی است که در آن زندگی کرده ام؛ در واقع شعرهایم نوعی اعتراف است، اعتراف به تمام تجربه هایی که داشته ام.

این شاعر که با دفتر شعر رسوب غارنشینی در ژن برگزیده جایزه شعر خبرنگاران شده است، در گفت وگو با ایسنا درباره جوایز ادبی و تأثیر آن ها اظهار کرد: جوایز از این جهت که رقابتی بین شاعران هستند، اهمیت دارند؛ هرچند سلیقه داورانی که به قضاوت کارها می نشینند در انتخاب کتاب ها بی تأثیر نیست.

اما جشنواره ها به این دلیل که شعر روز، استعدادی که در گوشه ای دارد کار می کند اما دیده نمی شود و پیشنهادهایی را که به شعر فارسی می شود، معرفی می کنند، قابل احترام هستند.

او ادامه داد: ما در کشورمان هم جشنواره های دولتی را داریم که محدودیت هایی دارند مانند جشنواره شعر فجر و هم جشنواره های مستقلی مانند جایزه شاملو و جایزه شعر خبرنگاران که جایزه های باسابقه ای هستند و جایزه شعر حسین جلال پور، که قابل اعتمادتر هستند و پیشنهادهای بهتری می توانند داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اعتراف شاعرانه

یک اعتراف شاعرانه