مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-22حوادث

همراه داشتن کدام داروها در عراق جرم تلقی می شود؟


فرمانده مرزبانی استان ایلام اسامی برخی داروهایی که همراه داشتن آنها در سفر به عراق ممنوع است را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ فرج رستمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همراه داشتن هر گونه مواد مخدر در کشور عراق مجازات سختی از سوی این کشور به همراه دارد و مسافران و زائرانی که قصد سفر به این کشور را دارند بایستی به نکات توصیه شده در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: همراه داشتن هرگونه داروی گیاهی مشکوک و شبیه به مواد مخدر، قرص های روان گردان مانند متادون، قرص های آرام بخش از قبیل انواع مسکن های حاوی کدیین، دیازپام، فلورازپام، کلونازپام، اکسازپام، لورازپام و… در عراق جرم تلقی شده و برای شخص خاطی مجازات به دنبال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: بازداشت هریک از مرتکبان جرایم ذکر شده تابع محدودیت سنی و جنسیت نبوده و به صرف کشف مواد مخدر، فرد حامل آن بازداشت و مراحل دادرسی و محاکمه با قاطعیت و بدون حضور وکیل انجام شده و زائران به حبس طولانی مدت محکوم شده و امکان اعتراض و تجدیدنظر در رای صادره وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هرکس هر نوع ماده مخدر از قبیل تریاک، شیره، شیشه و دیگر مواد مخدر مذکور را در خرید، نگهداری، مخفی یا حمل کند با رعایت تناسب و با توجه به مقدار مواد به مجازات هایی از جمله جریمه نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه داشتن کدام داروها در عراق جرم تلقی می شود؟

همراه داشتن کدام داروها در عراق جرم تلقی می شود؟