مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-11پزشكي

حمایت ستاد علوم شناختی از تاسیس کلینیک های رشد و تکامل


ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی فراخوان حمایت از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل را تا سی و یکم شهریور ماه امسال تمدید کرد.

- ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی فراخوان حمایت از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل را تا سی و یکم شهریور ماه امسال تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ستاد در نظر دارد در راستای ارتقای سلامت شناختی جامعه با تشخیص و درمان به موقع اختلالات مربوط به رشد و تکامل، از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل حمایت کند.

در چارچوب این سیاست به منظور تامین، حفظ و ارتقای سطح تکاملی کودکان از طریق اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، غربالگری، تشخیص، درمان و توانبخشی کودکان گروه هدف، از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل طبق آیین نامه تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل وزارت بهداشت حمایت می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این برنامه حمایتی از تسهیلات لیزینگ و تامین فضای استقرار تا سقف 10 میلیارد ریال جهت تاسیس و یا توسعه کلینیک های رشد و تکامل مطابق با شیوه نامه حمایت می کند.

به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه علوم شناختی، در این راستا از افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط (مطابق با آیین نامه تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل) که موافقت اصولی را از وزارت بهداشت دریافت کرده اند، دعوت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد علوم شناختی از تاسیس کلینیک های رشد و تکامل

حمایت ستاد علوم شناختی از تاسیس کلینیک های رشد و تکامل