مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-05ورزشي

اتفاق عجیب برای رییس و یک دوچرخه سوار/ روادید هست «پاس» نیست!


ویزای محمدگنج خانلو و رییس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد! - ویزای محمدگنج خانلو و رییس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: ما برای دریافت ویزای گنج خانلو و خودم از کمیته المپیک و حتی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری هم پیگیری کرده و مکاتبات لازم را انجام دادیم در نهایت روز پنجشنبه از سوی UCI به ما اطلاع دادند که روادید ما حاضر است.

وی ادامه داد: اما مشکل اینجاست که این کشور در ایران تنها کارگزاری داشته و سفارت ندارد به همین دلیل پاسپورت ما در سفارت ابوظبی امارات است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری تصریح کرد: برای دریافت پاسپورت باید منتظر باشیم تا پاس ها به ایران برسد و نمی دانیم این اتفاق چه روزی می افتد.

مسابقات بخش پیست از روز پنجشنبه 12 مردادماه در گلاسکو آغاز شده و گنج خانلو این مسابقه را از دست داده است امیدوار بودیم که حداقل وی بتواند به مسابقه جاده برسد اما با این شرایط نمی دانیم اصلاً به این رقابت ها هم می رسد یا خیر؟ وی بیان داشت: متاسفانه چون پاسپورت نداریم نمی توانیم خودمان هم به امارات رفته و از آن ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق عجیب برای رییس و یک دوچرخه سوار/ روادید هست «پاس» نیست!

اتفاق عجیب برای رییس و یک دوچرخه سوار/ روادید هست «پاس» نیست!