مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-09اقتصادي

1000 دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری افزوده می شود


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به زائران اربعین از افزودن 1000 دستگاه راهداری به ناوگان حمل و نقل جاده ای طی امسال خبر داد.

- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به زائران اربعین از افزودن 1000 دستگاه راهداری به ناوگان حمل و نقل جاده ای طی امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش امروز 18 مرداد در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، یکی از رئوس برنامه های سازمان راهداری را تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین های راهسازی برشمرد و گفت: امسال یکهزار دستگاه ماشین آلات به شبکه راهداری کشور افزوده می شود.

امروز نیز 110 دستگاه ماشین آلات به ماشین آلات سنگین راهداری کشور به ارزش یک هزار میلیارد تومان به سفارش داخل افزوده شده است.

وی اقدام اساسی وزارت راه و شهرسازی را در سازمان راهداری تجهیز ناوگان جاده ای عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا ناوگان هرچه سریع تر از طریق تعمیرات و یا خرید نوسازی شود.

جهت گیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوسازی فرایندهای این سازمان است که در این خصوص کارهای متعددی در حال انجام است که بخشی از آنها شامل کنترل سطح جاده برای افزایش ایمنی، روکش آسفالت و طرح های مختلف بهسازی راه هاست که همه این موارد با پایش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری افزوده می شود

1000 دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری افزوده می شود