مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-31سياسي

استاندار آذربایجان غربی: اولویت دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است


استاندار آذربایجان غربی با اعلام اینکه اولویت دولت سیزدهم حل مشکلات مردم است، گفت: امروز با عزم جدی به دنبال رفع مشکلات مردم در شهرستان های مختلف استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی به بوکان، با تاکید بر هم افزایی و تعامل برای پیشبرد اولویت ها و رفع چالش های پیش روی مردم، افزود: حل مسائل مردم در سایه اراده و انگیزه جدی مسئولان ممکن بوده و دلسوزانه باید دلایل رنجش مردم رفع شود.

  وی همچنین با بیان اینکه بن بستی در مسیر خدمت رسانی به مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با تدبیر مسئولان و حمایت دولت سیزدهم، شاهد افزایش اعتبارات در سال گذشته و سال جاری بودیم که به شتاب دهی توسعه آذربایجان غربی کمک شایانی کرده است.

  استاندار آذربایجان غربی از شناسایی اولویت های توسعه شهرستان های استان نیز خبر داده و افزود: با جذب اعتبارات ملی برای اتمام پروژه های نیمه تمام، شاهد تکمیل یک هزار و 560 پروژه نیمه تمام آذربایجان غربی در سال گذشته بودیم.

  معتمدیان همچنین به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه تمرکززدایی اشاره کرده و یادآور شد: اکنون اختیارات مسئولان برای جذب و اختصاص اعتبارات برای طرح های مختلف افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: اولویت دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است

استاندار آذربایجان غربی: اولویت دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است