مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:562023-08-22سياسي

2 تونل سرد در مرز مهران راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، غلامرضا علی محمدی گفت: جمعیت هلال احمر استان در ابعین امسال بیش از سال های گذشته در آماده باش کامل می باشد.

وی افزود: 30 دستگاه آمبولانس، 16 دستگاه ست نجات و حدود یک هزار نیروی عملیاتی در حوزه جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران در ایام اربعین و در مرز مهران استقرار خواهند یافت.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یادآور شد: دستگاه بالگرد و همچنین تیم های آنست یا سگ های زنده یاب، جستجوی پهپادی هم در مرز مهران مستقر خواهد شد.

  وی عنوان کرد: با استان واسط عراق هماهنگی هایی صورت گرفته که برای حوادث داخل عراق نیز امکان دسترسی آمبولانس، ست نجات و اتوبوس آمبولانس برای عملیات امداد و نجات فراهم شود.

  علی محمدی گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در مهران 2 تونل سرد ویژه بانوان و آقایان به مساحت 150 متر مربع برای استراحت زائران راه اندازی شده تا زائرانی که دچار گرمازدگی شده اند از امکانات این تونل بهره مند شوند.

  وی افزود: در مسیر اصلی منتهی به مهران پایگاه های امداد و نجات ثابت، موقت و سیار به شکلی چینش شده اند که حد واسط دسترسی پایگاه ها از 10 کیلومتر تجاوز نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تونل سرد در مرز مهران راه اندازی شد

2 تونل سرد در مرز مهران راه اندازی شد