مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-25اقتصادي

65 ناوگان امدادخودرو مسیرهای ایلام را در اربعین پوشش می دهند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در ایام اربعین 65 ناوگان امدادی ایران خودرو مسیرهای پنج گانه اربعین در استان ایلام را پوشش می دهند.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در ایام اربعین 65 ناوگان امدادی ایران خودرو مسیرهای پنج گانه اربعین در استان ایلام را پوشش می دهند.

مهندس سعید هژبری امروز سه شنبه 3 مرداد در نشست با مدیران طرح خدمات و امداد اربعین ایران خودرو اظهار کرد: ایجاد پایگاه امدادخودرو در فاصله های مناسب در مسیر اربعین نقش بسزایی در امنیت خاطر زائران خواهد داشت.

وی، استقرار پایگاه های ثابت و سیار و افزایش خودروهای حمل کننده را دارای اهمیت زیادی در کنترل ترافیک مسیر دانست و تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو ایجاب می کند تا در ایام اربعین همه تلاش خود را برای کسب رضایت زوار به کار گیرد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه حضور پایگاه های امدادخودرو در جاده ها آرامش و امنیت خاطر زائران را فراهم می کند، تأکید کرد: زواری که خودروهای آنها دچار سانحه می شود را باید با ارائه خدمات از نگرانی بیرون آورد.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حدود 180 هزار دستگاه خودرو در شهرستان مهران پارک می شود که پارکینگ های شماره 1 و 2 اربعین از بقیه اماکن پرترددتر هستند لذا نیاز است با نصب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 ناوگان امدادخودرو مسیرهای ایلام را در اربعین پوشش می دهند

65 ناوگان امدادخودرو مسیرهای ایلام را در اربعین پوشش می دهند