مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-23اقتصادي

کشف 125 میلیاردی جرایم اقتصادی در مازندران


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف بیش از 125میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و انبار احتکاری در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف بیش از 125میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و انبار احتکاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با جرایم اقتصادی با بکارگیری تیم های عملیاتی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی این پلیس به مدت 48 ساعت به اجرا در آمد، افزود: یک انبار احتکار حاوی مقادیر زیادی لوازم خانگی در برندهای مختلف، تعداد11دستگاه کولر گازی فاقد مدارک گمرکی، یک موتورسیکلت سنگین 1300cc هوندا مدلcb، 3 تن و 400 کیلو کود شیمیایی فاقد مجوز حمل و توزیع را کشف و 12 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران اظهار کرد: جمع ارزش ریالی اموال مکشوفه توسط کارشناسان در این طرح بالغ بر 125 میلیارد و680 میلیون ریال برآورد کردند و 12 متهم با تشکیل پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 125 میلیاردی جرایم اقتصادی در مازندران

کشف 125 میلیاردی جرایم اقتصادی در مازندران