مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-06حوادث

جزییات حوادث مرتبط با باران و تندباد عصر امروز در مشهد


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از انجام 112ماموریت مربوط به بارش باران و تندباد عصر امروز در این کلانشهر توسط آتش نشانان 54 ایستگاه خبر داد.

- مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: از ساعت 15 تا ساعت 19 امروز 1897 تماس با سامانه 125 برقرار شده و موارد عملیاتی مرتبط با باران و تندباد که منجر به اعزام آتش نشانان به سطح شهر شد، 112 مورد بوده که بیشتر رفع خطر سقوط اسکلت ساختمان و داربست و سقوط درختان روی خودرو یا دیوار منازل و یا معابر بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: این حوادث شامل بازدید ساختمان خطری 3 مورد و ریزش دیوار روی خودرو 1 مورد، ایمن سازی نمای خطری و اجسام معلق6 مورد،سقوط درخت روی کابل برق 18مورد، سقوط درخت روی خودرو 53 مورد و سقوط درخت روی دیوار منازل 25 مورد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، فرهادی ادامه داد: طی این مدت آتش نشانان 6 ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در برخی از نقاط شهر مشهد را نیز انجام دادند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد : خوشبختانه در این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حوادث مرتبط با باران و تندباد عصر امروز در مشهد

جزییات حوادث مرتبط با باران و تندباد عصر امروز در مشهد