مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-25سياسي

استاندار هرمزگان: آتش زدن قرآن محصول اندیشه های فاشیستی است


صدور مجوز دولت فاشیست سوئد و دانمارک به جریانات افراطی در راستای به آتش کشیدن مصحف شریف قرآن کریم محصول وجود همین اندیشه ها در بطن رژیم های آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز با انشار بیانیه ای ضمن محکومیت صدور مجوز دولت فاشیست سوئد و دانمارک به جریانات افراطی در راستای به آتش کشیدن مصحف شریف قرآن کریم، گفت: این نه اولین هتاکی به مقدسات اسلام و مسلمین است و نه آخرین آن! زیرا نور اسلام و قرآن هر لحظه در جهان تابنده تر می شود و دشمنان کوردل تاب و توان دیدن این نور هدایت را ندارند.

وی در همین باره ادامه داد: به آتش کشیدن قرآن کریم و اهانت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان تکرار جنون آمیزی بود که با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت های سوئد و دانمارک انجام شد و اوج استیصال غرب و البته تاثیرگذاری کتاب آیات الهی و دین مبین اسلام را به نمایش گذارد.

دوستی خاطرنشان کرد: این اقدام سخیف که با حمایت سردمداران صهیونیسم بین الملل به وقوع پیوست نه تنها نتوانست خدشه ای به بزرگی و جلال این کتاب آسمانی و مسلمانان جهان وارد کند بلکه چهره رذیلانه و ذلیل گردانداندن این نمایش بی بنیان را به رخ کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: آتش زدن قرآن محصول اندیشه های فاشیستی است

استاندار هرمزگان: آتش زدن قرآن محصول اندیشه های فاشیستی است