مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-17سياسي

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای تامین آب زوار اربعین در مهران


استاندار ایلام از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای تامین آب زوار اربعین در مهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته تامین آب زوار اربعین اظهار داشت: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلامبه عنوان جانشین ستاد اربعین مسئول مستقیم و اصلی هماهنگی همه کمیته های 18 گانه اربعین است.

وی افزود: تمامی امورات زیرساختی از جمله مشکل آب و برق و گاز و تمامی جانمایی ها با هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: مسئولیت امور پشتیبانی با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نظارت بر دستگاه های حوزه اقتصادی در اربعین با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با تاکید بر همکاری و هماهنگی همه مدیران دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره باشکوه و بزرگ اربعین گفت: تقسیم وظایف در اربعین بسیار مهم است و می تواند موجب شود که تمامی امور به بهترین نحوه مطلوب انجام شود و با وجود گرمای هوا زوار برای تردد از مرز مهران با مشکل کمبود آب و غذا با مواجه نشوند.

وی بر آمادگی کامل دستگاه های اجرایی مرتبط با بحث آب تاکید کرد و گفت: ذخیره آب و یخ بعنوان یکی از نیازهای اساسی و مهم در اربعین باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای تامین آب زوار اربعین در مهران

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای تامین آب زوار اربعین در مهران