مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-31ورزشي

تیم ملی پومسه در زنجان اردو می زند


رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: در برگزاری اردوهای تیم ملی سعی کرده ایم شرایط ایده آل بوده و همواره به بهترین شکل اردو را برگزار کنیم.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: در برگزاری اردوهای تیم ملی سعی کرده ایم شرایط ایده آل بوده و همواره به بهترین شکل اردو را برگزار کنیم.

علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، درباره میزبانی استان زنجان برای اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان در بخش پومسه، اظهار کرد: استان زنجان از فردا 10 مردادماه میزبان تیم ملی پومسه نونهالان و نوجوانان در بخش دختران و پسران خواهد بود و 31 ورزشکار از سراسر کشور در زنجان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مربی تیم ملی دختران سونا رزاقی و سرمربی این تیم نگار مددخانی از زنجان هستند که هدایت تیم پسران را نیز آقایان حسین بهشتی از اصفهان به عنوان سرمربی و امیرحسین سلطانی به عنوان مربی برعهده دارند، افزود: بعد از گذشت 3 روز از اردو انتخاب درون اردویی انجام شده و 16 نفر از ورزشکاران در اردو حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان در شهریورماه آماده می شوند و سعی داریم تمرینات تیم به صورت متمرکز و منسجم انجام شود و کارهای مربوط به تیم را سریع تر انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی پومسه در زنجان اردو می زند

تیم ملی پومسه در زنجان اردو می زند