مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-04ورزشي

امیدوارم با افزایش حمایت ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان باشیم


رییس جمهور ضمن تبریک قهرمانی وزنه برداری نوجوانان در آسیا، تاکید کرد: امیدوارم با افزایش حمایت ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان در سایر عرصه ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در رقابت های آسیایی در هند، گفت: درخشش های پی در پی اخیر در میادین ورزشی که حاصل تلاش بی وقفه و امیدوارانه نوجوانان و جوانان لایق این مرز و بوم است، گواهی بر استعداد و توانمندی های آنان در ساختن آینده ای سرافرازتر است.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی امیدبخش تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا در هند، بار دیگر شایستگی پولادمردان میهن اسلامی را که بارها در عرصه های مختلف جهانی افتخارآفرین شده اند، به نمایش گذاشت و مایه فخر و مباهات همه هموطنان شد.

درخشش های پی در پی اخیر در میادین ورزشی که حاصل تلاش بی وقفه و امیدوارانه نوجوانان و جوانان لایق این مرز و بوم است، گواهی بر استعداد و توانمندی های آنان در ساختن آینده ای سرافرازتر است.

اینجانب، با کمال مسرت این پیروزی ارزشمند را به مردم قهرمان پرور ایران تبریک می گویم و از تلاش های ارزنده تمامی مربیان و دست اندرکاران تیم ملی وزنه برداری به ویژه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم با افزایش حمایت ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان باشیم

امیدوارم با افزایش حمایت ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان باشیم