مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-21پزشكي

خدمات رایگان بیمه سلامت به دهک های اول تا سوم در 59 شهر


معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای بیمه شدگان مشمول دهک های اول تا سوم در تمامی صندوق های بیمه ای خدمات رایگان در 59 شهر کشور ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشید عابدی، با اشاره به اینکه تمامی بیمه شدگان صندوق ایرانیان مشمول دهک های اول تا سوم درآمدی کشور که در گذشته پوشش بیمه ای آنها رایگان بود، در حال حاضر پوشش خدمات آنها نیز رایگان است، گفت: این مسئله برای تمامی صندوق ها وجود داشته و هیچ تفاوتی وجود ندارد، البته این رایگان شدن خدمات صرفاً در مراکز دولتی و از طریق نظام ارجاع انجام می شود.

معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: اگر فردی به مرکز خصوصی مراجعه کند، یا اینکه نظام ارجاع برای آن رعایت نشده باشد؛ بر مبنای هزینه های بخش دولتی از فرد هزینه کسر خواهد شد، اما بیمار باید مازاد هزینه را خود پرداخت کند.

وی تصریح کرد: مردم اگر به مرکز جامع سلامت مراجعه کنند و از طریق پزشکان خانواده خدمات دریافت کنند، یا اینکه در طرح سلامت خانواده از پزشکان طرف قرارداد تحت درمان قرار گیرند؛ برای دهک های اول تا سوم خدمات رایگان است و این طرح در حال حاضر در 59 شهر کشور اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان بیمه سلامت به دهک های اول تا سوم در 59 شهر

خدمات رایگان بیمه سلامت به دهک های اول تا سوم در 59 شهر