مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-14سياسي

مسابقه استارتاپی گردشگری توسط سازمان جهانی گردشگری برگزار می شود


رییس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.

- رییس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محمد یزدی اظهارداشت: مسابقه استارت آپ های گردشگری MICE که توسط (UNWTO) برگزار می شود، به منظور تقویت نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در فضای پویای گردشگری و رویدادها طراحی شده است.

وی گفت: این رویداد یک ابتکار جهانی است که به دنبال شناسایی و حمایت از استارت آپ های نوآورانه ای است که می تواند آینده صنعت گردشگری و رویدادها را تحت تأثیر قرار دهد.

رییس گروه مطالعات گردشگری با بیان اینکه در جریان این رویداد، استارت آپ هایی که پتانسیل ایجاد تحول در گردشگری MICE را دارند شناسایی و امکان پشتیبانی لازم از آن ها فراهم می شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد جهانی این امکان را دارند که ضمن نمایش نوآوری خود در یک پلتفرم جهانی از پشتیبانی و راهنمایی کارشناس حرفه ای این صنعت و همچنین فرصت های جذب سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه استارتاپی گردشگری توسط سازمان جهانی گردشگری برگزار می شود

مسابقه استارتاپی گردشگری توسط سازمان جهانی گردشگری برگزار می شود