مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-02سياسي

استاندار فارس: با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می کنیم


با آغوش باز از سرمایه گذارانی که در جهت رفاه مردم و اشتغال جوانان تلاش می کنند، استقبال می کنیم و با تلاش برای رفع مشکلات آن ها فرش قرمز برایشان پهن می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، همایش سرمایه گذاری شهرستان های استان فارس با محوریت شهرستان های شمالی استان با حضور استاندار و صد نفر از سرمایه گذاران این منطقه، در آباده برگزار شد.

  استاندار فارس در این همایش اظهار داشت: با آغوش باز از سرمایه گذارانی که در جهت رفاه مردم و اشتغال جوانان تلاش می کنند، استقبال می کنیم و در جهت رفع مشکلات آن ها از هیج تلاشی دریغ نمی کنیم.

محمدهادی ایمانیه گفت: توجه به شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری در سال های اخیر با موضوع اقتصاد، نشان می دهد که اگر بتوانیم مشکلات اقصادی جامعه را رفع کنیم قطعا مشکلات اجتماعی نیز برطرف می شود.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد همبستگی میان سرمایه گذاران و افرادی که توان علمی دارند، به مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاران در سه حوزه آب، برق و گاز پرداخت.

استاندار فارس ضمن درخواست از مسئولین اداره برق برای همکاری بیشتر با سرمایه گذاران گفت: در خصوص تامین برق شمال استان به ویژه شهرستان آباده در تماس تلفنی با رییس توانیر کشور این قول از جانب وی داده شد که در سفر دوم دولت به استان و همچنین از طریق مولد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می کنیم

استاندار فارس: با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می کنیم