مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-12ورزشي

دو مدال مسابقات مهارت کارگران ایران برای خوزستانی ها


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب دو مدال در مسابقات مهارت کارگران ایران توسط کارگران خوزستانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب دو مدال در مسابقات مهارت کارگران ایران توسط کارگران خوزستانی خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی 21 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران به مدت دو روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این دوره از مسابقات، خوزستان با 44 شرکت کننده موفق شد دو مدال طلا و برنز مسابقات را کسب کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مدال طلای رشته تراشکاری و فرزکاری CNC توسط سیدمهدی موسوی از شرکت فولاد خوزستان و مدال برنز رشته سالیدورک توسط صادق جلیلی از شرکت فولادخوزستان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اهداف این رقابت ها عنوان کرد: افزایش بهره وری و کارایی، تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از مزایای برگزاری این مسابقات است.

ملایی هزاروندی گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی از دیگر مزایای برگزاری مسابقات است که می تواند فرصتی را برای معرفی بنگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مدال مسابقات مهارت کارگران ایران برای خوزستانی ها

دو مدال مسابقات مهارت کارگران ایران برای خوزستانی ها