مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-15پزشكي

معرفی 5 رمان معروف از پائولو کوییلو


پائولو کوییلو در سال 1947 در ایالت ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد، او از کودکی علاوه بر نبوغ ذاتی، به نویسندگی علاقه ای بسیار داشت.

رفتار هنجارشکنانه و گاه پرخاشگرانه کوییلو ، در همان آغاز سنین نوجوانی باعث شد که پدر و مادرش او را در یک موسسه روانی بستری کنند، او تا پیش از بیست سالگی، چندین بار از آن موسسه فرار کرد و در نهایت تصمیم گرفت که تغییر رویه بدهد و برای خوشحالی خانواده اش وارد مدرسه حقوق شد اما این موضوع نیز دیری نپایید و زندگی عجیب و پر از هیجان پائولو آغاز شد.

سفرهای بی برنامه و بی هدف در کشورهای مختلف، اعتیاد به مواد مخدر، دستگیری به جرم خرابکاری، انجام کار بازیگری و کارگردانی تئاتر، ترانه سرایی ، مطالعه درمورد فلسفه و ارتباط با جادو تنها بخش هایی از زندگی عجیب این نویسنده هستند.

اما بخش اصلی زندگی او در سال 1982 و شروع نویسندگی اش به شکل حرفه ای به حساب می آید، جالب است که بدانید این نویسنده در میان نویسندگان زنده جهان، بیشترین میزان ترجمه به زبان های مختلف را دارد و تاکنون بیش از 200 میلیون نسخه از آثارش در کشورهای مختلف دنیا به فروش رسیده است.

در ادامه رمان های مشهور او را به شما معرفی کنیم.

ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد پائولو، کتاب ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد را در سال 1998 به چاپ رسانید، این اثر به واسطه روایت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 5 رمان معروف از پائولو کوییلو

معرفی 5 رمان معروف از پائولو کوییلو