مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:202023-07-24سياسي

ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی های قضایی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از شعب و دفاتر دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ساری بر ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی های قضایی و رفع اطاله دادرسی تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از شعب و دفاتر دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ساری بر ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی های قضایی و رفع اطاله دادرسی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمد صادق اکبری امروز در بازدید از شعب و دفاتر دادگاهای عمومی و انقلاب شهرستان ساری ضمن قدردانی از زحمات همکاران قضایی گفت: همکاران قضایی و اداری باید تلاش حداکثری در جهت کاهش رفع اطاله دادرسی و تکریم و خدمت رسانی به مراجعان داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نوع برخورد با مراجعان اظهار کرد: اثر تکریم ارباب رجوع و برخورد دلسوزانه و خوب قضات و کارکنان با مراجعه کنندگان، گاهی از صدور حکم نیز مهم تر است.

رییس کل دادگستری استان مازندران در بازدیدهای میدانی از واحدهای قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفت وگوی چهره به چهره با قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان؛ با چند تن از مراجعین به دادگستری ساری نیز صحبت و دستورات لازم را در خصوص موارد و موضوعات مطروحه صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی های قضایی در مازندران

ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی های قضایی در مازندران