مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-07اقتصادي

سرنوشت فیروزه چه شد؟


رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به موافقت شورای شهر با خرید سهم بخش خصوصی پروژه فیروزه از سوی شهرداری، گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله کارشناسی جهت قیمت گذاری قرار دارد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به موافقت شورای شهر با خرید سهم بخش خصوصی پروژه فیروزه از سوی شهرداری، گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله کارشناسی جهت قیمت گذاری قرار دارد.

امین سرتیپ نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توقف هشت ساله پروژه فیروزه گفت: ساخت این مجتمع تجاری از سال 1390 آغاز شد و با پیشرفت کندی که داشت در نهایت سال 1394 به دلیل اختلافات دو شریک پروژه (شهرداری کرمانشاه و بخش خصوصی) پروژه متوقف شد.

وی افزود: سهم بخش خصوصی در این پروژه 15 درصد است و اختلافاتی که این بخش با شهرداری کرمانشاه داشت موجب توقف هشت ساله این پروژه شده است.

سرتیپ نیا گفت: در نهایت قرار بر این شد جهت ادامه ساخت این پروژه، شهرداری کرمانشاه سهم بخش خصوصی را خریداری کند که کار کارشناسی در این زمینه صورت گرفت، اما با توجه به روند کند کار و با گذشت شش ماه، مدت کارشناسی به اتمام رسیده و در حال حاضر مجبور به کارشناسی دوباره جهت قیمت گذاری پروژه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت فیروزه چه شد؟

سرنوشت فیروزه چه شد؟