مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-21سياسي

برگزاری نشست بررسی نظامنامه «شورایعالی راهبری گزارشگری دیوان محاسبات»


نشست بررسی نظامنامه «شورایعالی راهبری گزارشگری دیوان محاسبات» با حضور سیداحمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور، معاونان، حسابرسان و مدیران کل این نهاد نظارتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست بررسی نظامنامه “شورایعالی راهبری گزارشگری دیوان محاسبات با حضور سیداحمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور، معاونان، حسابرسان و مدیران کل این نهاد نظارتی برگزار شد.

دستغیب در این نشست با اشاره به جایگاه رفیع این نهاد نظارتی اظهار داشت: دیوان محاسبات جایگاهی اثرگذار در کشور دارد و باید تلاش کرد تا متناسب با جایگاه این نهاد نظارتی، اقدامات و فعالیت های آن را ارتقا بخشید.

رییس کل دیوان محاسبات کشور، با بیان اینکه باید از تجارب انباشته و دستاوردهای دیگر کشورها در زمینه حسابرسی و نظارت مالی به بهترین وجه ممکن استفاده کرد، گفت: دبیرخانه شورایعالی گزارشگری دیوان محاسبات، باید با ساده سازی و همه فهم کردن گزارش ها، محصول نهایی را پس از تلخیص و بازخوانی فنی، در دسترس مراجع ذیربط و عموم مصرف کنندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات در روند گزارش تفریغ بودجه 1401، با یک تحلیل عمیق فنی، نقش تسهیل گری خود را برای استفاده کنندگان تفریغ سنواتی، به احسن وجه ایفا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بررسی نظامنامه «شورایعالی راهبری گزارشگری دیوان محاسبات»

برگزاری نشست بررسی نظامنامه «شورایعالی راهبری گزارشگری دیوان محاسبات»