مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 05:302023-08-15ورزشي

تجلیل جالب سپاهان از خبرنگاران


باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آیینی از اصحاب رسانه استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر دوشنبه 23 مرداد به مناسبت روز و هفته خبرنگار در آیینی با عنوان شجاعت و حقیقت از اصحاب رسانه استان اصفهان تجلیل کرد.

انتقادات باعث پیشرفت خواهد شد مسعود افشاری، پیشکسوت رسانه ای استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: رسالت هر رسانه مستقل این است که بر اساس شرافت کاری خود نسبت به اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد واکنش نشان دهد؛ شاید بعضی از مواقع انتقاداتی مطرح شود اما همین انتقادات است که باعث پیشرفت خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته شاهد تعامل خوبی از سمت باشگاه سپاهان با رسانه ها بودیم؛ در جنگ رسانه ای و فضاسازی هایی که بر علیه فوتبال اصفهان و شهرستان ها رخ می دهد، اصحاب رسانه می توانند اثربخش باشند.

افشاری در پایان گفت: بانوان جامعه رسانه ای اصفهان بسیار فعال و توانا هستند، حالا که فضا به سمتی رفته است که تماشاگران خانم به ورزشگاه ها بیایند؛ امیدوارم شاهد این باشیم که این اتفاق در اصفهان نیز رخ دهد.

شجاعت و حقیقت از اصول خبرنگاری هستند عزیزالله مشفقی، دبیر انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اگر خبرنگاری شجاعت نداشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل جالب سپاهان از خبرنگاران

تجلیل جالب سپاهان از خبرنگاران