مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-27حوادث

فوت راکب موتور سیکلت و فرار راننده از محل در پی وقوع حادثه رانندگی در شهر انابد


سرهنگ حسن شاکری فرمانده پلیس راه شهرستان بردسکن گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با موتور سیکلت منجر به فوت راننده موتورسیکلت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ حسن شاکری اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در ورودی شهر انابد بلافاصله گشت پلیس راه به محل حادثه حضور پیدا کرد.

سرهنگ حسن شاکری عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید به یک دستگاه موتور سیکلت برخورد می کند که متاسفانه راننده موتور سیکلت براثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند.

وی افزود: راننده سواری پراید از محل حادثه متواری می شود که به دستور دادستان شهرستان با استفاده از دوربین های نظارتی به دنبال شناسایی راننده پراید هستیم.

فرمانده پلیس راه بردسکن علت وقوع این حادثه را بی توجهی راننده سواری پراید به جلو در هنگام رانندگی اعلام کرد و گفت: متاسفانه موتور سیکلت نیز سیستم روشنایی خطر عقب آن نقص فنی داشته است.

وی از همه رانندگان خواست با توجه به حجم ترافیکی محورهای شهرستان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت و نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

فرمانده پلیس راه بردسکن از رانندگان موتور سیکلت خواست در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده و نواقص فنی موتور سیکلت خود را برطرف کنند که شاهد این گونه تصادف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت راکب موتور سیکلت و فرار راننده از محل در پی وقوع حادثه رانندگی در شهر انابد

فوت راکب موتور سیکلت و فرار راننده از محل در پی وقوع حادثه رانندگی در شهر انابد