مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-06سياسي

دشمن به مخاطبان منفعل رسانه ها دل خوش کرده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دشمن به مخاطبان منفعل رسانه ها دل خوش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش ها و فتنه های دشمنان در حوزه رسانه و فضای مجازی اظهار داشت: دشمن برنامه های گسترده و متنوعی طی سال های اخیر در حوزه رسانه داشته و در آینده هم این برنامه ها را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن به مخاطبان منفعل رسانه ها دل خوش کرده است ادامه داد: تلاش دشمن این است که مصرف رسانه ای مخاطبان منفعل را بالا ببرد و برای آنها یک وابستگی ایجاد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشمن پس از ایجاد وابستگی تلاش می کند که اهداف و برنامه های خود را در ذهن مخاطب القا کند و با ایجاد ترس نسبت به اسلام و ایران برنامه ها را به پیش می برد.

وی اسلام هراسی و ایران هراسی را از مهمترین اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: تلاش دارند که جمهوری اسلامی را به صورتی که خودشان می خواهند در ذهن مخاطبان معرفی کنند؛ از این طریق با ایجاد ترس می خواهند نفرت ایجاد کرده و سپس ایجاد خشم کرده و مخاطب را به نقطه جوش برسانند.

افروغ با تاکید بر اینکه امروز هیچ چیزی واجب تر و مهم تر از شبکه سازی و یارگیری برای نظام نیست گفت: رسانه ها باید فراگیر شوند و محتوای تولیدی ما مخاطب عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به مخاطبان منفعل رسانه ها دل خوش کرده است

دشمن به مخاطبان منفعل رسانه ها دل خوش کرده است