مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-22اجتماعي

ایستگاه پایانی «طرح ملی دادرس» در گلستان


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از پایان یازدهمین دوره طرح ملی دادرس استان گلستان با حضور تیم های برتر خبر داد.

- فاطمه میرزاحسینیان شامگاه سه شنبه 31 مرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح ملی دادرس به عنوان یکی از مهم ترین طرح های جمعیت هلال احمر در حوزه دانش آموزی و گام مهمی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی افزایش سلامت اجتماعی و جسمانی نوجوانان است، اظهار کرد: طرح ملی دادرس استان گلستان با همکاری هلال احمر و آموزش و پرورش در مدارس انجام می شود.

وی بیان کرد: یازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در گلستان با هدف بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث و یادگیری مهارت های خودامدادی و دگر امدادی در سطح 205 مدرسه گلستان با مشارکت 5994 دانش آموز اجرا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون های شهرستانی هشت تیم از مدارس پسرانه و 9 تیم از مدارس دخترانه استان به تعداد 238 نفر در قالب المپیاد آماده به مرحله استانی راه یافتند و تیم های برتر انتخاب شدند.

میرزاحسینیان ادامه داد: با انتخاب تیم های برگزیده آیین اختتامیه ای به مدت دو روز در 30 و 31 مرداد با حضور تیم های دختران و پسران همراه با برنامه های فرهنگی و ورزشی در اردوگاه کشوری مرحوم امیرمحمد قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایانی «طرح ملی دادرس» در گلستان

ایستگاه پایانی «طرح ملی دادرس» در گلستان