مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-09ورزشي

ملوان – ذوب آهن؛ نبردی داغ در شرجی بندر


ملوان بندرانزلی عصر امروز در هوای گرم و شرجی بندر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

- سرانجام پس از یک هفته تاخیر لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری پنج دیدار آغاز خواهد شد و در یکی از مهمترین دیدارهای هفته اول ملوان بندرانزلی در هوای گرم و شرجی بندر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

این دیدار از زوایای مختلف حائز اهمیت است اما مهمترین نکته ای که می توان به آن اشاره نمود جدال مهدی تارتار در قامت سرمربی ملوان در برابر تیم فصل گذشته خود یعنی ذوب آهن است، مهدی تارتار پس از حضور در انزلی بازیکنان زیادی را از اصفهان به انزلی آورد و این شناخت تیم مقابل قطعا برای انزلی چی ها مفید خواهد بود.

دیدار ملوان و ذوب آهن همواره جذابیت های خاص خود را داشته است، در پنج دیدار گذشته این دو تیم سهم انزلیچی ها تنها یک پیروزی بوده و در طرف مقابل ذوب آهنی ها به دو پیروزی دست یافته اند و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است و تمامی این 5 دیدار حداقل یک گل داشته که این نشان می دهد دیدار جذابی در پیش خواهد بود.

ملوانان که با سونامی مدیریتی و فنی وارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شده اند، فصل پر چالشی پیش روی خود خواهند داشت و همه در انتظار واکنش هواداران پرشور انزلیچی به این تغییرات و جدایی سرمربی محبوب فصول گذشته مازیار زارع هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان – ذوب آهن؛ نبردی داغ در شرجی بندر

ملوان – ذوب آهن؛ نبردی داغ در شرجی بندر