مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-23سياسي

رویداد مد و لباس اصیلا» درخراسان جنوبی برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری رویداد خلاقیت و ایده پردازی مد و لباس«اصیلا» در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجندف سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار داشت: رویداد خلاقیت و ایده پردازی مد و لباس اصیلا از اول مرداد تا پایان شهریورماه 1402 در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا در نیمه دوم مهرماه امسال رویداد تبلیغی- تبیینی، کارگاه آموزشی و کرسی های آزاد اندیشی نیز به اجرا در خواهد آمد.

معاون استاندا خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت حمایت از طرح های برتر مد و لباس برای عرضه به بازار، تصریح کرد: در ادامه این راه، رویداد نمایشگاهی و عرضه محصولات نیز مقارن با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می شود.

طالبی به درخواست ها و مطالبه های مردمی در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این رویداد خلاقیت برای ارائه مدها و لباس های اسلامی برای استفاده عموم مردم است.

حجت الاسلام یوسف غلامی، مدرس کشوری حوزه عفاف و حجاب  نیز در این جلسه به تحلیل های روان شناختی و جامعه شناختی در زمینه حجاب پرداخت.

همچنین در حاشیه جلسه ستاد عفاف و حجاب استان از پوستر رویداد اصیلا و پوستر اولین دوره سوگواره عکس عاشورایی خراسان جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مد و لباس اصیلا» درخراسان جنوبی برگزار می شود

رویداد مد و لباس اصیلا» درخراسان جنوبی برگزار می شود