مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-20سياسي

استان سمنان؛ حائز رتبه دوم ایجاد تعهد اشتغال در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: مدیران این استان در زمینه به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: توجه به روستاها به ویژه در زمینه ایجاد فرصت شغلی برای جوانان روستایی در راستای جلوگیری از مهاجرت به شهرها حائز اهمیت است.

استاندار سمنان بیان کرد: استان سمنان در زمینه ایجاد تعهد اشتغال در کشور تاکنون جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و از میانگین کشوری بالاتر است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از فرصت طلایی تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره 16 ویژه اشتغال به خصوص برای ایجاد فرصت های شغلی در روستاها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی عنوان کرد: از عملکرد مطلوب بانک های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره 16 در راستای ایجاد تعهد اشتغال قدردانی می کنم.

استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی بر اساس برش شهرستانی تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره 16، پیگیری لازم برای تخصیص و پرداخت این اعتبارات را در دستور کار قرار دهند.

پایان پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان؛ حائز رتبه دوم ایجاد تعهد اشتغال در کشور

استان سمنان؛ حائز رتبه دوم ایجاد تعهد اشتغال در کشور