مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-25اجتماعي

اختلال در روند آبرسانی / درختان چیتگر ، سرخه حصار و لویزان خشک می شوند


ایجاد اختلال در روند آبرسانی درختان در پارک های جنگلی چیتگر ، سرخه حصار و لویزان، باعث ورود آسیب به درختان این بوستان ها خواهد شد.

وقتی یک درخت بخصوص در فصل گرم دچار کم آبی شود، - ایجاد اختلال در روند آبرسانی درختان در پارک های جنگلی چیتگر ، سرخه حصار و لویزان، باعث ورود آسیب به درختان این بوستان ها خواهد شد.

وقتی یک درخت بخصوص در فصل گرم دچار کم آبی شود، حتما ضعیف می شود و مستعد خشکیدگی یا دچار شدن به آفات و بیماری ها می شود.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران ضمن انتقاد از قطع کردن آب مورد نیاز برای آبیاری درختان پارک های جنگلی چیتگر، سرخه حصار و لویزان توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای چند روز در دو ماه گذشته گفت: ایجاد اختلال در روند آبیاری درختان در پارک های جنگلی چیتگر، سرخه حصار و لویزان، می تواند باعث ضعیف شدن این درختان شده و آنها را مستعد خشکیدگی یا دچار شدن به آفات و بیماری ها کند.

  مهدی پیرهادی، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با ایلنا ضمن انتقاد از قطع کردن آب مورد نیاز برای آبیاری درختان پارک های جنگلی چیتگر، سرخه حصار و لویزان توسط شرکت آب و فاضلاب (آبفا) استان تهران برای چند روز در دو ماه گذشته، اظهار داشت: با توجه به این که مشکل کمبود آب در سطح کشور از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در روند آبرسانی / درختان چیتگر ، سرخه حصار و لویزان خشک می شوند

اختلال در روند آبرسانی / درختان چیتگر ، سرخه حصار و لویزان خشک می شوند