مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-31سياسي

عاشورا؛ جلوه ادب ارتباط با خدا


وقتی در برابر خدای متعال قرار می گیریم، خود را بدهکار خدا می دانیم یا طلبکار از خدا؟ به نظر می رسد که مطالعه راه و روش و سبک و منش امام حسین (ع)، - وقتی در برابر خدای متعال قرار می گیریم، خود را بدهکار خدا می دانیم یا طلبکار از خدا؟ به نظر می رسد که مطالعه راه و روش و سبک و منش امام حسین (ع)، به ما آموزش می دهد که خود را بدهکار خدا بدانیم نه طلبکار.

فارس پلاس؛ حجت الاسلام نجف لک زایی در یادداشتی نوشت: یکی از محورهایی که شایسته است از عاشورا به عنوان یک میزان در خصوص آن  بهره برد، ادب مواجهه با خدای متعال است.

  اینکه وقتی در برابر خدای متعال قرار می گیریم، خود را بدهکار خدا می دانیم یا طلبکار از خدا؟ به نظر می رسد که مطالعه راه و روش و سبک و منش امام حسین (ع)، به ما آموزش می دهد که خود را بدهکار خدا بدانیم نه طلبکار از خدا.

برای این موضوع باید ببینیم امام حسین(ع) در دعای عرفه با خدای متعال چگونه سخن می گوید؟ در بخشی از این دعا می فرماید: یا مولای، انت الذی من انت، انت الذی انعمت، انت الذی احسنت، انت الذی اجملت، انت الذی افضلت، انت الذی اکملت، انت الذی رزقت، انت الذی وفقت، انت الذی اعطیت، انت الذی اغنیت، انت الذی اقنیت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا؛ جلوه ادب ارتباط با خدا

عاشورا؛ جلوه ادب ارتباط با خدا