مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-09اجتماعي

مردمی سازی مبارزه با موادمخدر بهترین شیوه مقابله با این بلای خانمان سوز


دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: بهترین شیوه برای مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد و موادمخدر، مردمی کردن مبارزه با آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی طالبی در دیدار با اعضای تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون چهارتن انواع موادمخدر در استان گلستان کشف شده است و بیش از 800 نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و ساماندهی شدند که این امر درکاهش جرائم تاثیربسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه اغلب سارقان،معتادان متجاهر هستند تصریح کرد: پاکسازی محیط خیابان ها از معتادان متجاهر باعث ترمیم ویترین اجتماعی می شود و در کاهش جرائم تاثیرگذار است.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان خاطرنشان کرد:استان گلستان در مسیر مبارزه با موادمخدر، ابزار موردنیاز در این مسیر و آسیب های ناشی از سوءمصرف مواد در جامعه دچار عقب ماندگی تاریخی بوده و در این راستا حمایت همه جانبه استاندار،دستگاه قضایی و دستگاه های عضو شورا ضروری است.

* گسترش فضای مراکز اقامتی معتادان متجاهر در گلستان وی با اشاره به گسترش فضای مراکزاقامتی در گلستان ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ما در جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر کمبود فضای فیزیکی و مناسب بود که در این راستا تلاش کردیم تا با اندک ظرفیت و پنانسیل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی مبارزه با موادمخدر بهترین شیوه مقابله با این بلای خانمان سوز

مردمی سازی مبارزه با موادمخدر بهترین شیوه مقابله با این بلای خانمان سوز