مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-31اقتصادي

اجرای طرح «احسان و اطعام حسینی» طی دهه اول محرم در فارس


مدیر کل کمیته امداد فارس از توزیع 958 هزار و 941 پرس غذای گرم و بسته معیشتی در طرح «احسان و اطعام حسینی» طی دهه اول محرم در فارس خبر داد.

- شیراز - مدیر کل کمیته امداد فارس از توزیع 958 هزار و 941 پرس غذای گرم و بسته معیشتی در طرح احسان و اطعام حسینی طی دهه اول محرم در فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی موصلی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی دهه اول محرم در طرح احسان و اطعام حسینی تعداد 9 هزار و 473 بسته معیشتی و 949 هزار و 468 پرس غذای گرم با ارزش کلی 795 میلیارد ریال در قالب طرح احسان و اطعام حسینی تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح پویش محرم که با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین اجرا شده، تاکید کرد: این طرح به صورت سراسری در کشور در حال اجرا است که در دهه اول محرم امسال با همکاری و مشارکت مردم فهیم و نوع دوست استان تعداد چهار هزار و 33 حامی جدید حمایت از شش هزار و 659 فرزند معنوی خود را عهده دار شده و در این بازه زمانی مبلغ 588 میلیون ریال به حساب فرزندان خود واریز کردند.

موصلی در پایان یادآور شد: طرح احسان و اطعام حسینی تا پایان ماه صفر ادامه داشته و خیران می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «احسان و اطعام حسینی» طی دهه اول محرم در فارس

اجرای طرح «احسان و اطعام حسینی» طی دهه اول محرم در فارس