مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-17سياسي

مرز شلمچه از جهت آب و فاضلاب در جهت پایدار قرار دارد


با اقدامات انجام شده وضعیت مرز شلمچه برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، محمدرضا کرمی نژاد امشب در آیین آغاز عملیات خدمت رسانی دستگاه های خدمت رسان و مواکب در مرز شلمچه، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از چند ماه گذشته با برنامه ریزی و بسیج امکانات توانست در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پیشتاز باشد.

وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده وضعیت مرز شلمچه برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار گرفته است.

  مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: اجرای دو هزار و 700 خط انتقال آب 315 میلی متر، احداث ایستگاه پمپاژ آب مواکب با ظرفیت 6 هزار متر مکعب در شبانه روز، احداث سه هزار و 500 متر خطوط آبرسانی به مواکب، اجرای بیش از 70 فقره انشعاب آب مواکب و وارد مدار نمودن سه مخزن ذخیره 500 متر مکعبی را با اعتبار 34 میلیارد ریال از جمله اقدامات این شرکت در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه است.

کرمی نژاد نصب سیستم گندزدایی در تاسیسات مواکب و اورهال ایستگاه پمپاژ تقویت فشار شلمچه را از دیگر اقدامات این مرز عنوان و بیان کرد: احداث 2 لاگن فاضلاب، شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب مواکب و راه اندازی منهول پمپ فاضلاب مواکب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز شلمچه از جهت آب و فاضلاب در جهت پایدار قرار دارد

مرز شلمچه از جهت آب و فاضلاب در جهت پایدار قرار دارد