مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-27سياسي

حرکت بزرگ دسته های عزاداری در بوشهر/اجرای سینه زنی و زنجیرنی سنتی


همزمان با تاسوعای حسینی، برنامه تجمع و حرکت بزرگ دسته های عزادار در شهر بوشهر از سه راه امامزاده تا امامزاده عبدالمهیمن همراه با سینه زنی و زنجیرزنی سنتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روز تاسوعای حسینی نقاط مختلف استان بوشهر صحنه برپایی مراسم عزای حسینی بود و مردم در گرمای شدید هوا حضوری گسترده در این مراسم و برنامه ها داشتند.

در شهر بوشهر مراسم تجمع و حرکت دسته های عزاداری با حضور گسترده هیئت ها و مردم برگزار شد و آیین سینه زنی و زنجیرزنی به صورت سنتی برگزار شد.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر بیان کرد: برنامه تجمع و حرکت دسته های عزاداری بوشهر امروز برگزار شد و فردا نیز همین برنامه را در نقطه دیگری از شهر خواهیم داشت.

سید ناصر فاطمی بیان کرد: از ساعت 10 صبح امروز حرکت دسته های عزاداری بوشهر از سه راه امامزاده تا امامزاده عبدالمهیمن همراه با زنجیر زنی و سینه زنی برگزار شد.

وی از برپایی موکب های پذیرایی در طول مسیر حرکت دسته های عزاداری خبر داد و خاطرنشان کرد: اقامه نماز ظهر تاسوعا به امامت آیت الله صفایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پایان بخش ویژه برنامه بزرگداشت تاسوعای حسینی در شهر بوشهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت بزرگ دسته های عزاداری در بوشهر/اجرای سینه زنی و زنجیرنی سنتی

حرکت بزرگ دسته های عزاداری در بوشهر/اجرای سینه زنی و زنجیرنی سنتی