مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:312023-08-12سياسي

عراق محلی برای توسعه و پیشرفت اقتصاد استان قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، استان قم به پاس حضور موثر و موفق موکب های قمی همچون حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، اهالی شهر قم و.

رابطه خوبی در حوزه های مختلف با کشور عراق دارد و طی یک دهه اخیر شاهد حضور مسئولان مختلف از استان قم درعراق و بلعکس بوده ایم.

و حالا در جدیدترین رفت و آمدها بین طرفین، سیدمحمدتقی شاهچراغی به دعوت مسئولان کشور عراق همراه با هیئت تجاری که در راس آن ها محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم قرار داشته است، صبح روز چهارشنبه هفته گذشته ایران را برای افزایش تعاملات تجاری، اقتصادی، کشاورزی، درمانی به سوی عراق ترک کرد.

استاندار قم در روز اول سفر بین المللی خود در استان المثنی حضور یافت و با احمد المنفی همتای خود به دیدار و گفت وگو پرداخت.

استاندار المثنی در نخستین دیدار خود در شهر سماوه ضمن تشکر از حضور استاندار قم و هیات تجاری ایرانی به نقش بزرگ ایران در حمایت از عراق اشاره و اظهار کرد: اگر نقش امام خامنه ای و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران نبود داعش عراق را با مشکلات جدی روبرو می کرد.

توافقات اقتصادی میان قم و المثنی در ادامه این دیدار توانمندی ها و ظرفیت های طرفین در حوزه های کشاورزی، صنعت و تجارت معرفی و مقرر شد که هیات های مشترکی بین ایران و عراق شکل گرفته و توافقات به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق محلی برای توسعه و پیشرفت اقتصاد استان قم

عراق محلی برای توسعه و پیشرفت اقتصاد استان قم