مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-02فرهنگي

سند ملی موسیقی پس از 9 سال دوباره به جریان افتاد!


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی از آغاز به کار فرآیند تدوین سند ملی موسیقی مطابق با منویات نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داده است، سندی که نخستین بار از تدوین آن 9 سال پیش خبر داده شد ولی در تمام این سال ها وعده های عملی شدن آن به نتیجه نرسید.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی از آغاز به کار فرآیند تدوین سند ملی موسیقی مطابق با منویات نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داده است، سندی که نخستین بار از تدوین آن 9 سال پیش خبر داده شد ولی در تمام این سال ها وعده های عملی شدن آن به نتیجه نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) خبر داد که فرآیند تدوین سند ملی موسیقی مطابق با جهت گیری نظام جمهوری اسلامی و برنامه ریزی برای ساخت خانه برای جشنواره های موسیقی در تهران با توجه به هنر و معماری انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است؛ شروعی که می تواند به سر و سامان دادن وضعیت موسیقی در کشور و البته هماهنگی های بیشتر بین نهادهای متولی اصلی موسیقی خصوصا ارشاد و صداوسیما ختم شود.

همچنین اعلام شده که در حال حاضر پیش نویسی از سند موسیقی به طور خلاصه تهیه شده و قرار است به طور جامع در جلسات بعدی، بندهای آن مورد بررسی شورای هنر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی موسیقی پس از 9 سال دوباره به جریان افتاد!

سند ملی موسیقی پس از 9 سال دوباره به جریان افتاد!