مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-26پزشكي

35 گروه دامپزشکی بر ذبح دام در تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت دارند


54 کارشناس و بازرس دامپزشکی در قالب 35 گروه در استان وظیفه بازرسی و نظارت بهداشتی بر ذبح دام های نذری را در تاسوعا و عاشورای حسینی بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار کرد: با هدف تأمین بهداشت عمومی و در عمل به وظایف و مسئولیت های خود در رابطه با نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی آمادگی دارد در ایام تاسوعا و عاشورا نسبت به بازرسی بهداشتی از دام های نذری و لاشه های آن ها اقدام کند.

وی از مردم کردستان خواست به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های نذری و جلوگیری از اشاعه بیماری های مختلف مشترک بین انسان و دام از خدمات بازرسی بهداشتی ویژه این اداره کل بهره گیری کنند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان تأکید کرد: همکاری با گروه های دامپزشکی برای بالا بردن سطح بهداشت گوشت دام های نذری و حفظ سلامت مصرف کنندگان و به حداقل رساندن مخاطرات بهداشتی ناشی از انتقال انواع بیماری های مشترک از طریق مصرف گوشت های غیر بهداشتی بویژه بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو(CCHF) ضروری است.

ورمقانی با بیان اینکه گروه های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی و ناظران شرعی در سطح شهر و مناطق مختلف در دسترس و آماده ارائه خدمات هستند، اضافه کرد: لازم است تمام دام ها قبل از ذبح از طرف بازرسان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 گروه دامپزشکی بر ذبح دام در تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت دارند

35 گروه دامپزشکی بر ذبح دام در تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت دارند