مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-31اجتماعي

ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای اربعین


رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.

- رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار تقی مهری در این باره اظهار کرد: همزمان با فرار رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، مشمولان غیرغایب مشتاق به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می توانند برابر ضوابط و مقررات در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی گفت: کلیه مشمولان غیر غایب، دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه های علمیه دارای معافیت تحصیلی در ماه های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد تا 25 شهریور ماه می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.

epolice.

ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سردار مهری افزود: صدور مجوز خروج از کشور متعهدین خدمت که تعهد آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت و تایید شده، بلامانع است.

وی بیان کرد: دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا 10 روز مانده به تاریخ اعزام می توانند به صورت اینترنتی در بازه زمانی تعیین شده از صدور مجوز خروج از کشور بهره مند شوند؛ همچنین فارغ التحصیلان بدون برگ آماده به خدمت می توانند در مهلت معرفی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای اربعین

ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای اربعین