مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-17اقتصادي

رونق 70 رشته صنایع دستی در مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به رونق بیش از 70 رشته صنایع دستی در استان گفت: تولیدات صنایع دستی را از حالت سنتی خارج کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق برزگر بعدازظهر پنجشنبه در نشست با مدیر همکاری های فرهنگی و اقتصادی ایران و ایتالیا با اشاره به اینکه در این استان بیش از 70 درصد رشته صنایع دستی وجود دارد، افزود: رشته هایی مثل سرامیک، سفال و لاکتراشی اولویت های استان هستند که می توان به عنوان پایلوت در این حوزه سرمایه گذاری کرد.

برزگر ادامه داد: باید تولیدات صنایع دستی را از سنتی خارج کرد و ایده های هنرمندان اروپایی در اختیار هنرمندان استان قرار گیرد.

وی به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی در استان اشاره کرد و گفت: کارشناسان اروپایی می توانند با حضور در این نمایشگاه.

ها محصولات صنایع دستی استان را ببینند و نظر خود را اعلام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خاطرنشان کرد: بستر برای حضور هنرمندان صنایع دستی استان در نمایشگاه های ایتالیا فراهم است.

برزگر ادامه داد: با آن که اراضی ملی و در اختیار دولت است اما اگر تیم سرمایه گذاری قوی داشته باشید می توان تعاملات با منابع طبیعی و محیط زیست و استانداری ایجاد کرد و زمین از دولت دریافت و این پروژه را به ویژه در شرق استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق 70 رشته صنایع دستی در مازندران

رونق 70 رشته صنایع دستی در مازندران