مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-02اقتصادي

ترافیک سنگین در جاده های شمال


با توجه به سفر حجم عظیمی از مسافران به منطقه با اعلام تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از سوی دولت، شاهد ترافیک سنگین از دو راهی طویر در مرزن آباد به سمت تهران هستیم که فشار مضاعفی را به جاده از دو طرف  وارد کرده است.

- اعلام تعطیلی دو روزه 11 و 12 مرداد ماه امسال از سوی دولت موجب شد تا حجم عظیمی از مسافران به منطقه شمال کشور بخصوص از جاده چالوس سفر کنند که این موضوع بار سنگین ترافیکی را بر محورهای مواصلاتی مازندران تحمیل کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی قاسمی فرماندار چالوس طی گفت وگویی با اشاره به آخرین وضعیت جاده چالوس، اظهار کرد: با توجه به سفر حجم عظیمی از مسافران به منطقه با اعلام تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از سوی دولت، شاهد ترافیک سنگین از دو راهی طویر در مرزن آباد به سمت تهران هستیم که فشار مضاعفی را به جاده از دو طرف  وارد کرده است.

  وی افزود: صبح چهارشنبه 11 مرداد ماه با توجه به ترافیک سنگین در جاده، از سوی پلیس راه از سمت مرزن آباد مسدود و از سمت تهران یک طرفه شد که مشکلات زیادی را برای اهالی بومی منطقه  که قصد سفر به مناطق ییلاقی را داشتند بوجود آورد که شاهد ترافیک در دو طرف جاده چالوس بودیم.

  فرماندار چالوس با بیان اینکه پلیس راه، نیروی انتظامی و مجموعه دست اندرکاران پای کار آمدند تا ترافیک روان شود، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده های شمال

ترافیک سنگین در جاده های شمال