مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 05:202023-08-07ورزشي

مصاف هندبال ایران با سعودی ها برای صعود به یک چهارم نهایی قهرمانی جهان


تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم قهرمانی جهان به مصاف عربستان سعودی می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان امشب (دوشنبه، 16 مرداد) در نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان روبروی عربستان به میدان می رود.

تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در این مرحله به دلیل اندوخته امتیازات خود تنها می تواند با شکست عربستان به جمع هشت تیم برتر این دوره برسد اتفاقی که با درخشش هندبالیست های نوجوان کشورمان دور از انتظار نیست.

  عربستان که در گروه G دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان با تیم های آلمان، آرژانتین و آمریکا همگروه بود، با یک پیروزی، یک باخت و یک تساوی و 3 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک هشتم راه یافت.

عربستان در مرحله گروهی با نتیجه 26 بر 37 از آلمان شکست خورد، با آرژانتین در عدد 29 بر 29 مساوی کرد و با نتیجه 9 بر 28 آمریکا را شکست داد تا به همراه آلمان 6 امتیازی راهی مرحله یک هشتم شود.

  بر این اساس تیم های ایران، آلمان، جزایر فارو، عربستان، مجارستان، پرتغال، کرواسی، اسلوونی، مصر، برزیل، اسپانیا، جمهوری چک، دانمارک، نروژ، اتریش و مقدونیه به مرحله یک هشتم راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف هندبال ایران با سعودی ها برای صعود به یک چهارم نهایی قهرمانی جهان

مصاف هندبال ایران با سعودی ها برای صعود به یک چهارم نهایی قهرمانی جهان