مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-19سياسي

پتروشیمی ابن سینا به موقع تحویل مردم همدان شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خواستار اجرای به موقع پروژه پتروشیمی ابن سینا شد و گفت: در گذشته به مردم منطقه قول داده شده بود با ایجاد منطقه جهان آباد تا 90 هزار شغل ایجاد شود که البته تحقق آن سالها طول کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی صبح امروز در آغاز عملیات اجرای پتروشیمی ابن سینا اظهار کرد: امیدواریم پروژه ابن سینا بتواند انتظار مردم فامنین را برآورده کند چرا که این شهرستان جزو مناطق فامنین محروم است .

وی گفت: امیدواریم با بهره برداری از فاز اول پتروشیمی ابن سینا، ظرفیت های دیگر منطقه به علاوه همجواری آن در کنار آزادراه بخشی از مشکلات فامنین را برطرف کند.

  نماینده مردم همدان و فامینن در مجلس شورای اسلامی با اینکه فامنین اسما شهرستان است اما رسما خبری از آن نیست بیان کرد: انشاءالله اشتغالزایی به واسطه پتروشیمی ابن سینا منجر به بازگشت افراد به این منطقه شود.

وی گفت: امیدواریم سرمایه های مورد نیاز پروژه جذب شده و به بهره برداری برسد، در گذشته به مردم منطقه قول داده شده بود با ایجاد منطقه اقتصادی جهان آباد از 30 هزار تا 90 هزار شغل ایجاد شود که البته تحقق این وعده سالهاست طول کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی ابن سینا به موقع تحویل مردم همدان شود

پتروشیمی ابن سینا به موقع تحویل مردم همدان شود