مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-11سياسي

بزرگواری: آمده ام که تا آخر در انتخابات بمانم و تغییر ایجاد شود


برای انتخابات ثبت نام می کنم و تا آخر می مانم و به رای آوردن و نیاوردن هم فکر نمی کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در برخی خبرها همچنین از فضای مجازی شنیده بودیم که حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی امسال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا و نامزد انتخاباتی حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری سابقه طولانی در انتخابات های مختلف داشته و حضور او در انتخابات به دوره سوم مجلس شورای اسلامی برمی گردد که رقیب جدی بهرام تاج گردون در آن دوره بود و توانست رای قابلی از سوی مردم کسب کند هر چند در آن دوره دولت وقت با بزرگواری همراه نبود.

حجت الاسلام بزرگواری در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی با تاج گردون و موحد رقیب بود که موفق شد رای دوم مردم را کسب کند و باز هم به مجلس راه نیافت.

بزرگواری بعد از یک دوره استراحت در دوره ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدا شد و دیدیم که انتخابات به دلیل اظهار نظرهای آنچنانی فرد پیروز در انتخابات و سایر تخلفات از سوی شورای نگهبان باطل گردید.

حجت الاسلام بزرگواری اما در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه را به خود جلب کرد و توانست با اکثریت آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگواری: آمده ام که تا آخر در انتخابات بمانم و تغییر ایجاد شود

بزرگواری: آمده ام که تا آخر در انتخابات بمانم و تغییر ایجاد شود