موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-05اقتصادي

بیش از 14 هزار قمی طی چهار ماه نخست امسال خون دادند


بر اساس اعلام اداره کل انتقال خون استان قم، طی چهار ماهه نخست امسال 14 هزار و 290 نفر موفق به اهدای خون در استان شده اند در حالی که این عدد در مدت مشابه سال گذشته 13 هزار و 511 نفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آمارهای منتشر شده از سوی اداره کل انتقال خون استان قم نشان می دهد که در چهار ماهه نخست امسال، 14 هزار و 290 نفر موفق به اهدای خون در استان شده اند در حالی که این عدد در مدت مشابه سال گذشته، 13 هزار و 511 نفر بوده است که بر این اساس، اهداکنندگان خون در قم و در یک سوم سال جاری، حدود 6 درصد بیشتر از اهداکنندگان چهارماهه نخست سال قبل هستند.

این گزارش بیانگر آن است که در هر ماه از چهار ماه نخست سال 1402، حدود سه هزار و 500 مورد اهدای خون در قم به ثبت رسیده که از این تعداد، حدود دو هزار و 100 نفر یعنی 60 درصد از آنان، اهداکننده مستمر بوده اند.

همچنین بر اساس آمار مربوط به تعداد اهداکنندگان خون در قم و در تیر ماه امسال و سال گذشته، در حالی این عدد در تیر ماه امسال سه هزار و 149 نفر بوده که در مدت مشابه سال قبل، دو هزار و 943 مورد ثبت شده است.

و اما آمار دیگر مربوط به تفکیک جنسیتی اهداکنندگان خون در قم است.

آمار در این زمینه نشان می دهد میانگین اهدای خون زنان در قم نسبت به میانگین کشوری کمتر است و تنها حدود 4 درصد از اهداکنندگان خون در قم از بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار قمی طی چهار ماه نخست امسال خون دادند

بیش از 14 هزار قمی طی چهار ماه نخست امسال خون دادند