مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-05حوادث

300 هکتار از جنگل های زاگرس در مریوان سوخت


برآورد اولیه از آسیب دیدن حدود 300 هکتار از جنگل های زاگرس در مریوان در این آتش سوزی حکایت دارد، اما برای بررسی دقیق تر مساحت تحت تاثیر از حریق باید تا خاموش شدن کامل آتش صبر کنیم.

- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از وقوع آتش سوزی در حدود 300 هکتار از جنگل های زاگرس در شهرستان مریوان در دو روز گذشته خبر داد و گفت: روز جمعه یک بالگرد و امروز نیز 2 بالگرد دیگر برای اطفای حریق این جنگل ها اعزام شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا سرهنگ رضا اکبری درباره جزییات وقوع حریق در جنگل های زاگرس در شهرستان مریوان استان کردستان توضیح داد: از حدود ساعت 14 روز پنجشنبه 12 مرداد متاسفانه شاهد وقوع حریق در چهار نقطه از جنگل های شهرستان مریوان بودیم که البته عصر جمعه به تناوب این آتش سوزی ها مهار شد، اما شرایط توپوگرافی منطقه و وزش باد شدید، شعله ور شدن آتش در بخش هایی از جنگل را به همراه داشت.

  وی افزود: روز جمعه یک فروند بالگرد آب پاش برای اطفای حریق به جنگل های منطقه اعزام شد و امروز نیز 2 فروند بالگرد دیگر به این منطقه اعزام می شود.

تاکنون 18 سورتی پرواز بالگرد آب پاش برای اطفای حریق جنگل های مریوان انجام شده است و این پروازها تا اطفای کامل حریق ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هکتار از جنگل های زاگرس در مریوان سوخت

300 هکتار از جنگل های زاگرس در مریوان سوخت