مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 01:402023-08-16سياسي

جزییات طرح ساماندهی دستفروشان بازار


شهردار منطقه 12 در مورد ساماندهی دستفروشان بازار بزرگ پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در راستای ارتقای امنیت محدوده بازار، مقرر شد که کانکسی برای حضور دائم نماینده دادستان ناحیه 12 در ضلع شمال محور 15 خرداد مستقر شود.

- شهردار منطقه 12 در مورد ساماندهی دستفروشان بازار بزرگ پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در راستای ارتقای امنیت محدوده بازار، مقرر شد که کانکسی برای حضور دائم نماینده دادستان ناحیه 12 در ضلع شمال محور 15 خرداد مستقر شود.

وحیدرضا انارکی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت ساماندهی دستفروشان بازار تهران و نارضایتی کسبه با بیان اینکه با همکاری شرکت شهربان و شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران، اخیراً بازدیدی از وضعیت بازار بزرگ پایتخت داشتیم و اقداماتی را در راستای ساماندهی دستفروشان انجام دادیم، افزود: از ظرفیت نواحی6 گانه استفاده کردیم، به گونه ای که محور 15 خرداد به 6 بلوک تقسیم شده و مسئولیت نظارت بر هر بلوک را هم به عهده یکی از شهرداران نواحی 6گانه منطقه 12 سپردیم تا نظم و امنیت در این محدوده را برقرار کنند.

وی با بیان اینکه البته شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران نیز با استقرار نیرو و تقویت آن به ما در اجرای این طرح کمک می کند، اظهار کرد: همچنین در راستای ارتقای امنیت محدوده بازار، مقرر شد که کانکسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح ساماندهی دستفروشان بازار

جزییات طرح ساماندهی دستفروشان بازار