مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-15ورزشي

سالی سخت پیش روی نماینده بسکتبال ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا


تیم بسکتبال شهرداری گرگان، سه دوره قهرمانی در سوپرلیگ بسکتبال کشور را در کارنامه دارد و امسال دومین حضور خود را در رقابت های باشگاه های غرب آسیا تجربه می کند؛ - خبرگزاری فارس- گلستان: آن طور که از تصاویر و اسناد برجای مانده برمی آید، رشته پرطرفدار بسکتبال از حدود سال 1326 وارد این شهر شد اما تیم بسکتبال در این شهر حوالی سال 1348 شکل گرفت.

  در 6 دهه گذشته تیم بسکتبال شهر گرگان با نام های مختلفی همچون پرسپولیس، شاهین، اتکا، فجر، هیئت بسکتبال و در سال های اخیر با نام شهرداری گرگان در مسابقات مختلف از جمله سوپرلیگ بسکتبال کشور حضور دارد.

* آغاز موفقیت های تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم داری حرفه ای شهرداری گرگان در رشته بسکتبال از سال 1377 آغاز شد و تقریبا 20 سال طول کشید تا این تیم در فصل 1398-1397 توانسبت برای نخستین بار با تکیه بر سرمربی، کادر فنی و بازیکنان بومی و جوان این شهر غول های بسکتبال ایران را یکی پس از دیگری شکست دهد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

پس از آن بود که درخشش های تیم بسکتبال شهرداری گرکان آغاز شد و این تیم توانست پس از نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ در فصل 1399-1398به دلیل همه گیری کرونا و تعطیلی لیگ، سه فصل متوالی به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی سخت پیش روی نماینده بسکتبال ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا

سالی سخت پیش روی نماینده بسکتبال ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا